V vozilih lahko srečamo več različic orodja za rezanje:
Škarje – osnovno hidravlično orodje, namenjeno primarno za razrez vozila, v primeru tehničnih posegov na intervenciji. Preko visokotlačnih cevi so povezane z agregatom, kateri poganja hidravlično tekočino skozi njihove pogonske mehanizme. Sama hidravlična tekočina poganja hidravlični sistem na orodju s pomočjo krmilnega ventila, kateri odpira in zapira rezila (odvisno od položaja ventila). Same škarje imajo še pomožni nosilni ročaj, kateri se nastavlja na želeni položaj. Rezila so narejena iz visoko kvalitetnih materialov, v obliki kljuna, kateri omogoča, da škarje vedno med rezanjem napredujejo proti notranjosti reza ter med delovanjem same najdejo pot reza. Pri sami uporabi škarij moramo biti pozorni, da pred uporabo škarje razpremo do konca. S tem dosežemo, da škarje na površino nalegajo s stičiščem krakov oz. z minimalno oddaljenostjo omenjenega stičišča. Škarje so namenjene za rezanje pločevine, ne pa polnih profilov.
Vario škarje – so orodje, katero v enem kosu združi škarje ter razpiralo. Škarje dosegajo nekoliko manjše zmogljivosti kot običajno orodje (čeljusti škarij so ravne, in ne kljunasto zakrivljene). Oprijem rezil je slabši, kar lahko oteži samo delo. Bistvena prednost orodja je v tem, da lahko ena oseba opravlja več nalog, brez menjave orodja.
Baterijske škarje – se napajajo s pomočjo akumulatorja, katerega nosimo na pasu ali hrbtu. Omogoča hitro posredovanje tudi na zahtevnem in težko dostopnem terenu, saj nismo vezani na agregat. Delovanje baterijskega orodja ni nič slabše kot delovanje orodja, katerega poganja agregat.
Baterijsko vario orodje – za njegov pogon velja enako kot za baterijske škarje. Obenem pa združuje še funkcijo škarij in razpirala. Kar omogoča osebi nemoteno delovanje na delovišču, brez potrebe po menjavi orodja. Omejen je le čas delovanja orodja, saj smo vezani na baterijski vložek.
Krožne rezalke (na bencinski ali elektro pogon) – rezalke na bencinski pogon so gnane s pomočjo motorja z notranjim izgorevanjem in s tem neodvisne od vodnikov (razdalja ne predstavlja težave). Njihovo delovanje je podobno delovanju ročne motorne žage. Razlikuje se le po samem rezilu, saj ta rezalka za delovanje uporablja krožni žagni list in ne verige. Uporablja se za razrez velike večine materialov (npr. pločevina, kovinski nosilci,…). Rezalke na elektro pogon so gnane preko električnih vodnikov (enofazni, 220V), kateri so omejeni z jakostjo agregatov. Minimalne jakosti kvalitetnih rezalk so 1000 W. Enako kot rezalke na bencinski pogon, so tudi te namenjene razrezu kovinskih in betonskih površin.
Vbodne rezalke (lisičji rep – pogon preko vodnika ali baterijski) – namenjene so razrezu pločevine. Delujejo na principu vbadanja žagnega lista v rezalni material. Pri orodju smo omejeni z globino vboda ter posledično debelino materiala, katerega želimo razrezati. Žagni list vedno potrebuje prostor za opravljanje vboda (za svoje delovanje). Poznamo baterijski pogon ter pogon preko električnega vodnika. Enostavna zamenjava žagnega lista, enostavna uporaba.